Flotta-menedzsment avagy az autónyájunk terelgetésének művészete
Ismerős? Fejlődik a vállalkozás, gyűlnek az autók a cég parkolójában és szépen nőnek az adminisztrációs terhek valaki asztalán, jönnek a gondok meg a biztosítási számlák és az összetört autók szervízszámlái. Az azonosíthatatlan casco önrész költségek, esetleg a parkolási és egyéb közlekedési bírságok csekkjei. Netalántán az okmányirodai végzések a forgalomból kivont autókról mert nem jött meg minden csekk attól a fránya biztosítótól vagy elkeveredett valahol.
Ügyfeleink egyre többször fordulnak hozzánk azokkal a problémákkal amelyet cégük egyre növekvő gépjárműparkjának komplex kezelése jelent.
Melyek ezek a problémák?
Az autók biztosítási számlái különböző időpontban érkeznek, ha megérkeznek egyáltalán.
Karambol esetén nem tudják a károkat kontrollálni, lassú és áttekinthetetlen a gépjármű javíttatás, a kár megtéríttetése.
Parkolási-, közlekedési bírságok sorozata terheli a cég költségvetését.
Az autópark növekedésének pénzügyi háttere nem kidolgozott.
Mit gondol, meg lehet oldani a fenti problémákat?
Természetesen !
Kidolgozunk az Ön cégére illeszkedő specifikus „Gépjármű-üzemeltetési szabályzat”-ot amelyben rögzítjük, hogy a cégautók használóit milyen kötelezettségek terhelik a gépjármű üzemeltetése során.
A különböző finanszírozási, tartósbérleti, pályázati konstrukciók összehasonlításával közösen átgondoljuk gépjárműpark beszerzésének és üzemeltetésének pénzügyi, ügyviteli hátterét.
Egységesítjük a gépjármű biztosításokat, hogy alacsonyabb díjért, egyszerre jöjjön meg az összes autó GFB és Casco számlája, követjük az adás-vételek elszámolásait, a biztosítói igazolásokat beszerezzük Ön helyett.
Kárrendezési folyamatait végig kísérjük, a balesettől kezdve az utolsó elszámolásig.
Cégünk évtizedes tapasztalattal rendelkező tanácsadói költségmentesen segítenek a fentiek kidolgozásában és a rendszer üzemeltetésében, keressen bennünket!